ההסתה מחלחלת: כתב 'קול חי' הותקף בדוכן הנחת תפילין

מהדורת הבוקר No Comments on ההסתה מחלחלת: כתב 'קול חי' הותקף בדוכן הנחת תפילין

כתב 'קול חי' שלמה ריזל הותקף ביום שישי ע"י אדם מבוגר דובר רוסית, לאחר שהציע לו להניח תפילין. במהדורת הבוקר הוא שוחח על כך עם המגישים קאהן וחכם

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כתב 'קול חי', שלמה ריזל שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון) וסיפר כי הותקף ביום שישי האחרון בלוד ע"י אדם מבוגר, לו הציע להניח תפילין. "אני בימי שישי בחודשים האחרונים מגיע לכיכר השוק המרכזית בלוד להציע לעוברים ושבים להניח תפילין. ביום שישי האחרון, כשאני שואל יהודי מבוגר אם הוא רוצה להניח תפילין – הוא פתאום מגיב בקללות נמרצות ברוסית. הוא הופתע לשמוע שאני דובר רוסית ושאלתי אותו למה הוא עשה את זה והוא בתגובה דחף אותי והמשיך לקלל ואמר 'לך לצבא' 'לך לעבוד' 'פרזיט' וכל זה…

"הוא היה נראה בן 70-80, שאלתי אותו 'באיזה צבא בדיוק היית, בצבא הרוסי?', ואתה אומר לי 'ללכת לעבוד?' אני עובד מבוקר עד לילה. המיסים שלי מממנים לו את הקצבאות. הם זורקים סיסמאות".

"לצערנו הסיפורים האלה הולכים וגוברים. האלימות הזו צריכה להיפסק", אומר ריזל.

עם זאת, סיפר כתב 'קול חי': "אני פוגש מהצד השני גם התלהבות מצד הרבה אנשים להניח תפילין. אבל אם פעם זו הייתה נחלתם של אנשי מרצ וקיצוני השמאל, היום ההתנגדות לכל דבר שבקדושה מגיעה גם מהמרכז".

סגן שר החקלאות ח"כ משה אבוטבול התייחס לתקיפה: "מצער לשמוע שבמדינת היהודים תוקפים אדם שכל חטאו זה שהוא חרדי, ועמד לזכות את עם ישראל בהנחת תפילין. עצוב מאוד שדווקא היום א' באלול חודש הרחמים והסליחות, אנו מוצאים שנאה, ללא סיבה ברחובות, מישהו בשמאל חייב להתעורר, ולכבות את הלהבות. לפני שיהיה מאוחר כי אחים אנחנו".



0 תגובות